vrijdag 30 september 2011

Herfst of zomer

Het is vandaag 30 september...
Wat heb ik aan? Een zomerse outfit...

Daar zit ik dan, helemaal klaar te zijn voor de winter of in elk geval lagere temperaturen. Eens een keer op tijd gaan winkelen voor laarsjes en winterjassen, in plaats van de arme meisjes op hun sandaaltjes door de regen en minder zomerse temperaturen(lees 14 graden) laten lopen... Oh wat voel je je dan een slechte mama.

Dit jaar zou mij dat niet gebeuren. Maar zoals het er nu naar uitziet, heb ik mezelf nog niet echt geholpen...Kan ik straks gaan shoppen voor grotere maten... Die meiden groeien ineens keihard, je ziet ze bijna groeien!

Maar gaan we klagen?
Ik zou niet durven! We genieten nog heerlijk van de zon!
Vanmiddag heb ik de meiden uit school gehaald en zijn we naar de winkels gelopen. Wat proviand ingeslagen en tegenover de fontein in de wijk bij ons, hebben we op ons gemak heerlijk zitten eten.
De dames zitten nu gezellig in de speeltuin en vermaken zich opperbest.
Wat kan een mama zich nog meer wensen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten