maandag 3 oktober 2011

Luie maandag

Soms heb je van die dagen dat je niet vooruit te branden bent...Vandaag is zo'n dag!
En ik kan het me eens veroorloven vandaag. De was is bij, huishouden is er morgen ook nog, dus ik heb me prima vermaakt met mijn oppaskotertje.

Zoals het een luie huisvrouw betaamt, ga je dan lekker lui in de tuin van de buuf zitten, terwijl de kindjes gezellig met elkaar spelen. Dan loop je op je gemak naar het dorp en kom je bijna te laat op school, om de andere kindjes op te halen.

Over deze buuf gesproken, ik ben een verslaving rijker!
Wordfeud!
Wat is dat een grappig iets zeg! Het is Scrabble, maar dan via je telefoon. Elke keer kijk je, of je tegenstander al een woord heeft gevormd, zodat je zelf weer aan de beurt bent!
Gisteravond ben ik eraan begonnen en eigenlijk gaat het de hele dag zo door! Vervelen hoeft dus niet meer!
En aangezien ik me toch altijd al verveel(NOT)....
Maar goed, gisteravond zaten we dus met 4 volwassenen op de bank dit spel te doen.
En stil dat het was!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten