dinsdag 25 oktober 2011

STRESS!!

Ja, je leest het goed...Stress, met een hoofdletter!
Volgende week gaan we 5 dagen werken op de grootste creabeurs van Nederland. Heel leuk, maar er moet altijd zoveel gebeuren.
Weinig tijd, veel te doen. Hier en daar zijn de hulptroepen al ingeschakeld, waarvoor dank!

Vandaar ook even de radiostilte hier.
Niet dat we niks meemaken hoor, want er gebeurt hier elke dag wel wat!
Zo hebben we bv een paar dagen Disney geboekt, over een paar weekjes is het zover. We hebben er zoveel zin in!!
Over een paar weken zijn mijn mannen alweer jarig, wat gaat het toch snel. Ze zijn gezellig een paar daagjes geweest in de herfstvakantie!

Zo gek, in mijn hoofd duurt dit jaar nog heel lang, maar mijn agenda vertelt me iets heeeel anders. De Sint is alweer in aantocht, kerst staat al bijna voor de deur. En ik het het idee dat ik maar blijf hollen en vliegen....
kortom STRESS!

1 opmerking:

  1. hallo Annemiek

    pakje is gister met de post gegaan.
    Ik vind jou blog heel erg mooi.
    groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen