zondag 25 september 2011

Productief weekendje

Wat hebben we lekker weer gehad afgelopen weekend! Heerlijk!

Zaterdag zijn we naar een grote winkel geweest in Dongen. Veel over gehoord, maar nog nooit zelf geweest. Voor een prikkie koop je de meest uiteenlopende dingen. Van kleding tot gereedschap. Kerst was er zelfs al volop aanwezig! Daar gaan we voor die tijd dus nog even langs!
We hebben wat spulletjes voor de tuin gekocht, maar ook meteen verlichting bekeken. Ik geloof dat we er wel uit zijn.

Weer thuis gekomen ging Arjan aan de slag in de tuin en ik ging met de buuf en 3 kids op pad. Want tja, als je in de polder woont moet je het toch een keer hebben meegemaakt...aardappels rapen.
In eerste instantie zag ik het niet zo zitten ivm mijn rug, maar al gauw was ik ook mee aan het bukken. Wat was dat leuk! We gingen met zeker 20 kilo naar huis. Kinderen hebben genoten en wij zeker ook!
Het is dat we nu wel ff genoeg hebben, anders gingen we meteen weer terug!
Thuis hebben we alles uitgezocht en netjes verdeeld. Er zaten ook echt hele ieniemienies bij. Die heb ik gekookt, gemengd met allerlei kruiden en in de oven gedaan, MJAMMIEEE!! Dat was erg lekker!
"s avonds werd ik niet helemaal lekker, dus ben vroeg naar bed gegaan, maar toen Arjan naar bed kwam, kon ik niet meer slapen. Ik heb dus maar een film afgekeken, was nog goed ook, Death race als ik me niet vergis.

Zondag betekent hier in huis: naar de voetbal. DCV stond op het programma. De meiden vinden het altijd leuk om mee te gaan, dus vooruit maar. Verloren!
Daarna nog op zoek naar een bouwmarkt die open is, want Arjan wilde vandaag beitsen. Gevonden, even een hapje gegeten en naar huis.
Arjan de tuin in en ik de keuken in. Gezellig met 4 kindjes aan de keukentafel, ze wilden graag kleuren!
Appeltaart heb ik lekker in de oven geschoven en de aardappeltjes gaan er zo achteraan.

En zo komt er straks alweer een eind aan een lekker weekend. We sluiten het lekker af met een stukje appeltaart!

1 opmerking:

  1. Well, You have described it in a very descriptive and understandable manner so everybody understand it. For me It is very inspirational.
    surveyors vests

    BeantwoordenVerwijderen