vrijdag 23 september 2011

Weekend!

Vanochtend moest ik nog werken, maar vanmiddag was ik vrij.
Isa ging spelen bij een meisje uit de klas en Evi ging mee naar huis. Ze wilde ook graag bij iemand spelen en mijn buurjongetje was een gewillig slachtoffer.
En zo was ik dus alleen... Ik heb een swap afgemaakt, zodat die verstuurd kon worden, andere pakketjes klaargemaakt, waaronder een klein doosje voor mijn kleine vriendinnetjes!
Vanmorgen werd er een zak vol kleding gebracht en er zaten nog heel leuke dingetjes in. Vooral de rokjes die erin zaten vielen erg in de smaak bij de dames!

Ik was dan wel vrij, maar toch ook weer niet hoor...We moeten op vrijdag nog naar zwemles. Evi moet haar nummertje 1 nog halen. Eerst Isa bij haar vriendinnetje opvissen en snel snel naar het zwembad. Ietsjes te laat, maar de mededeling aan het bad was wel erg leuk. Volgende week word Evi, met nog twee andere kindjes, apart genomen om even een op een(nou ja, een op drie) les te krijgen. We komen steeds trouw en het heeft lang genoeg geduurd. Ik hoop dat ze dat felbegeerde nummertje snel krijgt!
Maar goed, eerst de les van vandaag...Ze begonnen met het moeilijkste en hetgeen waar Evi op blijft hangen: op haar rug... Zodra de juf haar staartje pakt, gaat ze meteen liggen, maar zodra ze het alleen moet doen... Op haar buik doet ze het heel goed. Hopelijk biedt de les van volgende week eindelijk dat vertrouwen!

Na de zwemles gingen we naar huis en daar kwam het: het vakantiegevoel! Zonnetje scheen, Arjan was druk bezig met bouwen in de tuin en kids waren lekker aan het spelen. Isa tussen neus en lippen door even veters strikken geleerd. Ze kan het enigzins nu. Samen met de buuf even op het plein gezeten, deja vu vakantie!

Toch maar gaan koken, al had ik er nul zin in! De dames kregen "strikkemacaroni" uit de vriezer en wij aten pitabroodjes met een rotzooi erin! ( paprika, champignons, ui, kip en een zakje marinademix) We hebben lekker gegeten.
Ik wilde gister een recept uitproberen en daar had ik karnemelk voor nodig. Van het restje heb ik een toetje voor de dames gemaakt. Met een rietje, heerlijk vonden ze het!

En nu, nu zitten we samen voor de tv. Ons favo talentenjachtprogramma is weer begonnen! THE VOICE!
We hebben de eerste twintig minuten gemist, omdat onze fantastische provider er weer eens uitlag, maar wat we nu hebben gezien was alweer fantastisch...Waar komen die mensen toch allemaal vandaan?

Dit weekend wordt het heerlijk weer en ik heb dan ook echt zin om NIKS te doen. Behalve gezellige dingen waar we zin in hebben. Niks moet alles mag!
Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. hoiiii
    nou gezellig allemaal zeg! Ik zit ook TVOH te kijken en ik vraag me ook af waar ze vandaan komen. Onder een steen geleefd altijd?
    Fijn weekend meis
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen