dinsdag 20 september 2011

Bruine balletjes

Vanmorgen om half 8 waren we compleet om de dag te beginnen.
Iedereen was uit bed en de oppaskinders waren er allebei!.

Onze dames de deur uit om naar school te gaan, de andere twee gingen aan de gang met de My little Ponys. Wat blijft dat toch tijdloos speelgoed!
Ze waren zo lief aan het spelen, dus ik dacht: ik kan wel even de was gaan aanzetten. Zo gedacht, zo gedaan!

Toen ik terugkwam, lag de woonkamer bezaaid met bruine bolletjes. in eerste instantie dacht ik nog: ooooh ze hebben de eikeltjes van Evi en Isa gevonden...Maar toen ik wat beter keek...
Overal lagen kattenbrokken! De twee dames hadden het waterreservoir volgestopt met brokjes en toen die overliep, hadden ze nog even wat brokjes in de rondte gestrooid.
Dames op de bank, even laten weten dat ik dat toch niet zo heel grappig vond en opruimen maar...
De katten hadden feest, overal lagen brokjes... Vieze, natte brokjes...
Ik geloof wel dat ze doorhadden dat het niet helemaal de bedoeling was...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten