vrijdag 30 december 2011

RELAX!!!

Relax, dat was mijn motto voor de afgelopen twee dagen.
Helemaal geen kinderen in huis, dat is heel gek voor hier. Maar eerlijk is eerlijk, op zijn tijd ook best wel lekker! Even Annemiek zijn en niet alleen maar mama.

Woensdag ben ik naar mijn dinnetje in Leusden geweest. Zo'n dag staat altijd garant voor lachen, gieren, brullen. Ik stapte binnen, we begonnen met kletsen en we zijn niet meer gestopt! Ergens halverwege de dag zijn we nog aan de frobel gegaan, voor het eerst in onze loopbaan als vriendinnen. En dat terwijl scrappen hetgeen is dat ons samenbracht. Ik heb zeker wel een half kaartje af en een plaatje gekleurd haha.
Heerlijk gegeten ook weer, misschien maar eens een cursusje volgen bij hen!
Na het eten ben ik weer in de auto gestapt en ging ik weer richting mijn mannetje. Een heerlijk dag, die we snel over moeten doen, het heeft ons beiden goed gedaan!

Hij had heel hard gewerkt, want de kamer van de dames is af. Lambrisering is geverfd en de muur heeft nu een mooi rose kleurtje. Hij heeft meteen de kamer neergezet zoals ik wilde, super! Vandaag moet ik nog even poetsen en de bedjes verschonen, maar verder is het toch echt klaar! Project 1 is klaar!

Gisteren kwam eerst Geertje met de koters even gezellig een bakkie doen. Mijn kleine vriendinnetje bleef maar slapen, dus heb helaas niet met haar gekroeld, maar dat komt vast snel wel!
's-Middags kwam Cynthia. We gaan al weer naar de 18/19 jaa vriendschap toe!
Eerst even een bakkie gedaan en toen naar de Scrapheap!
Ik was er nog nooit geweest, maar wat een leuke winkel! En er was een leuke sale, dus we hebben samen leuke spulletjes voor weinig kunnen scoren. Ik heb me in kunnen houden qua papier... Heel moeilijk, want er waren echt hele leuke lijnen... Na bijna 2,5 ur stapten we weer naar buiten!
Onderweg naar huis hebben we een lekkere vette hap gegeten, maar vooral heeeeel veeeeel gekletst! We zien elkaar helaas niet zo vaak, maar als we elkaar zien, merk je dat helemaaaal niet!
Uiteindelijk ging ze pas rond 10 ur naar huis e da was eigenlijk nog te vroeg, op naar de volgende keer!

Vandaag kwam Sem weer gezellig, dus weer vroeg op, maar heb energie voor 10. ik moet wel oppassen dat ik niet meteen weer ga rennen en vliegen zoals altijd, maar heb alweer het nodige gedaan vandaag en het is pas 8,15 als ik dit tik!
Straks ga ik de meidenkamer in orde maken en dan komen ze vanmiddag weer thuis.
Morgen komt Beaudine ook weer thuis en voor haar is er ook een verrassing, een nieuw bureau!! Dan kan ze nu eindelijk lekker zitten, zonder dat ze haar knieeen in haar nek moet leggen.

We wensen iedereen een gezellige oud&nieuw en dat 2012 al onze wensen uit mag laten komen!
Tot volgend jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten