maandag 26 december 2011

Merry Christmas

Het is even geleden dat ik iets van me liet horen, maar zo'n week voor de kerstvakantie is altijd wat drukker.
We hebben inmiddels een nieuw poesje erbij, een maatje voor Milo. Hij was zo zielig aan het mauwen vanaf het moment dat Jinx weg was... Dus nu hebben we een kleine Maine Coon om hem gezelschap te houden, genaamd Boris.
De eerste dagen was hij wat angstig, maar dat is nu wel over. Hij komt kroelen en Milo lijkt hem te accepteren.
 

1e kerstdag hebben we eerst kerstontbijt gedaan. Altijd leuk!
En er lagen cadeautjes op de bordjes, feest dus!. Evi en Isa hebben allebei oorbelletjes gekregen en Beaudine eindelijk haar armbandje met haar naam erop.
Arjan was al verwend met een armband en kreeg een lekker luchtje toe en ik...ik ben heel gelukkig gemaakt met een mooie doos kleurpotloden. En niet zomaar, nee alle kleuren van Derwent in 1 keer, ik ben een gelukkig mens kan ik je vertellen. Ik heb al volop ziten kleuren en oefening baart kunst...moet dus echt nog wel veel oefenen...



Na het ontbijt allemaal wassen en in de mooie kleren en mooie haren, op naar oma!
Daar lagen ook nog allemaal cadeautjes onder de boom!!
De dames zijn weer verwend en wij ook!
De cadeautjes zijn uitgepakt dus dat betekent dat ik het kan laten zien!
Ik had voor oma een fotolijstje gemaakt, in de het tasje van de vorige post.
Het is een soort "van niets naar iets"cadeautje. Van een leeg doosje heb ik een fotolijstje gemaakt.





Ze was er heel blij mee. Ik heb ook nog een theedoosje gepimpt voor haar afdrukjes, deze ben ik alleen vergeten te fotograferen. Wel heb ik het ornamentje wat op het doosje zat op de foto staan.

Van DAS-klei heb ik met een siliconenmal dit ornamentje gemaakt. Erg leuk om te doen en zo simpel!Ik heb het geleurd met Distress inkt en nog even voor de glitter bespoten met Glimmermist.

Nog een kleine week en dan zit dit jaar erop. En wat voor jaar!
Laten we hopen dat 2012 voor ons de positieve kant van het leven vasthoudt, we zijn daar allemaal wel een beetje aan toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten