vrijdag 9 december 2011

Hallo Kerst!

Langzaamaan verandert bij iedereen het huis in kerstsferen. En natuurlijk bij ons ook.
De boom staat. Hij is een beetje sober aangekleed, maar dat is meer, omdat we een kleine je-weet-wel kater hebben. Die heeft nooit van zijn leven zo'n ding gezien.
We hebben mooie kerstballen gekocht in Disney, maar we hebben deze er niet in durven hangen nog. Maar eerlijkheid gebiedt mij te zeggen: hij kijkt er niet naar om, hahah. Hij heeft waarschijnlijk al zoveel gekkigheid meegemaakt, dat zoiets als een kerstboom eigenlijk gewoon is voor hem. Als hij na het weekend er nog niet in heeft gehangen, gaan die ballen er ook gewoon in!

De dames hebben me voor een groot gedeelte geholpen.
Ik weet nog wel wat ik vroeger bij mijn opa en oma het leukste vond: van die sliertjes de boom ingooien.
3x raden wat mijn dames ook mochten doen; juist! Met de grootste zorg werden de sliertjes naast de boom gegooid, hihi...Na wat oefening hangt nu toch elk sliertje in de boom. De boom stond, ze bewonderden hem en toen kwam de vraag: FOTO????
Daar zegt deze mama geen nee tegen hoor!


Ik ben ook druk aan de frobel, maar kan niks laten zien... Heb al diverse cadeautjes gemaakt voor de kerst. En aangezien ik het vermoeden heb dat de mensen die deze cadeautjes gaan ontvangen hier ook spieken, zal ik dat nog even voor mezelf moeten houden. Maar wat ben ik blij met hoe ze gelukt zijn! Maar dat komt dus NA de kerst!

Nog 2 weken school en dan 2 volle weken vakantie!! Heerlijk, daar zijn we aan toe!

1 opmerking:

  1. super leuke foto en wat zijn je muisjes groot gewordne sinds ik ze in februari heb gezien

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen