zaterdag 3 december 2011

Dag Sinterklaasje!

In ons huis is Sinterklaas al helemaal klaar!
We hebben het de oude man een beetje makkelijk gemaakt en het gewoon een paar dagen eerder gevierd. Dat scheelt op maandagavond weer voor hem ;)

We hebben het dit keer eens een beetje anders aangepakt.
Er werd wel gebonsd op de deur, dat is traditie natuurlijk! Maar er was geen zak....er lag een enveloppe op de mat. En daar stond in dat de Pieten een domme grap hadden uitgehaald en de cadeautjes hadden verstopt. Door allerlei raadseltjes op te lossen zouden ze de cadeautjes vinden. Dat was een groot feest! Deze Piet had twee raadseltje verwisseld, maar gelukkig konden we het snel oplossen...
Voor het laatste raadsel moesten ze allemaal hun schoenen aan doen, wat stonden ze te schreeuwen bij de schuur, hahaha, geweldig!

Een voor een mochten ze een cadeautje pakken en aan een ander geven. We zijn best een flinke tijd bezig geweest, maar het ging er heel gemoedelijk aan toe.
Elk cadeau werd met gejuich begroet.

We hebben nu 3 prinsessen in huis, compleet met hakjes, kroontje en oorbellen.
Isa heeft een hondje en poesje(pluche welteverstaan!)gekregen en die verzorgt ze heel liefdevol. En er wordt al flink erop los geknutseld.
Luc was heel blij met zijn hartenwens: een auto met caravan erachter! Cas vond elk cadeau wel leuk, geloof ik.

Arjan en ik kregen heel onverwachts een pakje...met een heel lief gedicht erbij. Heel treffend, was echt wel geroerd erdoor! Bedankt lieve Pieten!

En nu over tot de orde van de dag...We hebben een lekkere lekkage in de badkamer gehad en aangezien Arjan binnenkort voor zijn werk een aantal dagen niet thuis is, is een complete verbouwing niet echt handig..Er word nu even gezorgd dat we gewoon kunnen douchen. Daar gaat best wel wat tijd in zitten nog, Arjan heeft dus niet echt een vrij weekend.
En ik....ik ga zo even snel aan het huishouden en dan genieten van een "vrij" weekend. Ik geloof dat ik mijn kamer maar eens onveilig ga maken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten