dinsdag 29 november 2011

Sintswap en Benthe

Op Nederlandse Swappers heb ik weer meegedaan met een swap. Het blijft leuk om te doen. Dit keer is het, hoe kan het ook anders, een Sintswap!
Ik kreeg twee dikke vloppen in de bus met allerlei verschillende en zeer bruikbare spulletjes!
Kijk maar! Daar word je toch blij van?
Dus lieve sint, bedankt! ;)

Zoals beloofd zou ik ook even het boekje voor Benthe showen. Ik heb voor het eerst Magnoliapapier gebruikt, vind het altijd zo mooi...Het boekje is opgebouwd uit witte papieren zakken. In elke zak zit weer een tag. Verder veel lint en kleine frutseltjes.
Ik had het idee in mijn hoofd zitten en binnen een avond had ik het in elkaar, heerlijk als het nu eens gaat oals je wil, hihi.





En het kaartje is in dezelfde kleurenstijl als het boekje.


Bedankt weer voor het kijken!

3 opmerkingen:

  1. wat is die leuk en wat grappig dat ik bijna hetzelfde idee had...toch een tikkie anders maar...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Annemiek , ik wist niet dat jij een blog had joh, superr crea's zeg, en wat een gave swap zeg groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg.
    En wat een leuk boekje.Veel plezier met je nwe spulletjes.

    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen