vrijdag 6 januari 2012

Swapperdeswap

Allereerst: een super 2012 gewenst!

Ik heb weer meegedaan aan een swap op Nederlandse Swappers, dit keer, hoe kan het ook anders, de kerstswap!

Je moest een luciferdoosje pimpen en een ornamentje erbij maken.
Toen ik me inschreef, wist ik al wat het moest worden, dus het was een kwestie van de juiste dingetjes bij elkaar zoeken en aan de slag.

Mijn maatje Ellen heeft me deze swap gestuurd, dankjewel!


En dit is wat ik heb gemaakt:

het luciferdoosje

 het ornamentje

Ik zit ondertussen niet stil hoor. Ik heb gister gecropt met Anita. Gezellig, maar zeker productief. Dat gebeurt niet zo vaak als je samen gaat scrappen. Ik kan het nog niet laten zien, want het is voor een kaartjesswap, maar het is aardig gelukt weer.
Verder ben ik drk met een andere swap, die dit weekend af moet. Heerlijk weer hoor, lekker frobelen en al die mooie dingetjes terug ontvangen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig ornamentje heb je gemaatk zeg. En je luciferdoosje is ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee dat luciferdoosje, mooi gemaakt !!
    @ je hebt leuke dingen al op je blog staan, dus ben maar gelijk volger geworden !!
    @ kom je bij mij ook eens kijken ??

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen