donderdag 9 oktober 2014

Grote liefde

Iedereen die mij kent, weet dat ik al heel lang een grote liefde heb, nog eentje veeeeeeeer voor Arjan zijn tijd.
En gelukkig kunnen we die liefde ook enigszins delen. Ik geloof niet dat hij zo fan is dat hij de wereld om zich heen vergeet, maar de passie voor muziek delen we wel.

MARCO!
In mei zouden we al gaan, maar omdat mijn andere grote liefde, wel Arjan dus, op zijn knieën was gegaan en wij dan in Curaçao zouden zitten, werden de kaartjes verkocht... Tsja, kiezen tussen je twee grote liefdes...


En dan ineens zie je dat hij in Tivoli komt en in Tilburg en en en...
Dan zie je naast je op de bank gefriemel met bankpassen enzo...en dan ga je ineens TOCH naar Marco!

Gisteren was het dus zover!
Het was nog een heel gedoe om plekjes te bemachtigen, want het was dus vrij zitten en staan, niet handig...
Uiteindelijk een mooi plekje, recht voor het podium, bovenin! Beter kon niet!

En dan is het moment daar! De lichten gaan uit, daar is de eerste muziek. En net als elke keer weer voel ik me een klein kind wat een cadeautje mag openmaken.
Hij zingt het ene liedje na het andere, een nog mooier dan het ander.
Op en top genieten, hier wordt ik zielsgelukkig van!

Alles valt van je af, even geen stress, zorgen of wat dan ook.
Muziek en niets meer dan dat....nou ja, Marco's muziek dan. Want dat is wat zijn muziek doet.
Welke situatie je ook bevindt, gelukkig, ongelukkig, verdriet, verliefd, onzeker....voor alles is er een liedje, dat is ook de kracht van Marco, denk ik.

Ik voelde me gister vooral heel gelukkig, blij dat ik daar mocht zijn, genieten, samen met mijn andere grote liefde!

Wanneer gaan we weer??







Geen opmerkingen:

Een reactie posten