donderdag 12 juli 2012

project tas!

Haken is zoooo ontspannend en het is zo leuk om te zien dat er zulke leuke dingen uit je handen kunnen rollen.
Ik ben zoals gewoonlijk met meerdere dingen tegelijk bezig.
Ik had Wendy een tas beloofd en ze heeft de kleurtjes zelf mogen kiezen. Nu ik er een paar heb gemaakt, vliegen de granny's mijn handen uit!

                     
 


Het kussen voor Evi is ook bijna af, nog twee randjes eraan haken en hij kan in elkaar gezet worden.

Mijn volgende projecten zijn HUGE! een granny-deken en een ripple tafelloper...
Ach, het houd je van de straat!



1 opmerking:

  1. Wat een super gave tassen heb je gehaakt, kan me voorstellen dat de meiden daar trots op zijn.
    alvast een fijne vakantie gewenst en geniet er lekker van samen !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen