donderdag 29 maart 2012

Winterberg en haak- avonturen

Samen een weekend weg, altijd leuk! Vrijdag hebben we de kinders naar school gebracht, ingepakt en daar gingen we, heerlijk in de zon...Ons eerste doel, skien, wisten we al dat we dat niet gingen halen. Dus vol goede moed de fietsen ingeladen. De eigenaar van het hotel gaf een route aan en gelukkig hebben we die eerst met de auto gereden....
Eerst ging je in volle vaart naar beneden inclusief een paar flinke bochten. Maar wat je naar beneden gaat...dat moet je ook weer omhoog. Ik haakte al snel af. Arjan heeft het nog wel gereden en hij zei bij terugkomst ook dat het beter was dat ik het niet gedaan had.
Maar ja, wat gaan we dan doen? Alles wat we wilden doen, was nog dicht, we zaten precies tussen twee seizoenen  in..
We zijn naar Soest gereden om te winkelen en onderweg kwamen we steeds iets tegen waar we even heen gingen, gewoon om de tijd te doden hahah.
Zelfs naar een rommelmarktje...
Maar eerlijk is eerlijk, het was een leuk weekendje, gewoon even samen en even bijkomen.

Dit was de sneeuw...


Uitzicht vanaf de zwarte piste


aparte ervaring, in korte broek in de sneeuw


altijd al zo'n foto willen maken...




Arjan lacht me uit, elke keer als hij me ziet zitten. Maar het boeit me niks!
Want ik heb een nieuwe verslaving! Zucht...weer een hobby erbij...

Afgelopen weekend zaten we in Winterberg en aangezien er niet zo heel veel te doen was, was ik blij dat ik mijn haaknaald had meegenomen.
Eerst wilde ik an een kussen beginnen voor in het nieuwe huis, maar dat was niet helemaal naar mijn zin. En er zat een ander ideetje in mijn hoofd. Maar zonder patroon iets haken....kan dat???

Jawel dat kan!!
Misschien niet zoals de ervaren haaksters het zouden doen, maar ik ben er blij mee. En Beaudine ook, want hij is voor haar, de bandana/hoofddoekgeval!
Youtube is erg leuk hoor, je kan er echt alles leren. Had nog nooit van mijn leven een bloem gehaakt, nu haak ik ze achter elkaar terwijl ik tv kijk, hihi.

Maar goed, hierbij de foto's van mijn creatie:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten