maandag 19 maart 2012

poosje geleden...

Maar dat betekent niet dat ik heb stilgezeten hoor!
Ik heb het druk zat gehad!

Ik heb een workshop gevolgd van Birgit Koopsen. Lekker kliederen met glimmermist, glam en glaze en embossingpoeder....en en en..Ik was samen met Anita, we zaten niet bij ekaar maar dat mocht de pret niet drukken! Zag net dat ze in september weer een workshop geeft, een canvas dit keer, dus geloof dat ik dat stiekum ok wel weer wil dan...





Els, mijn schoonmoeder was jarig en daar hoort natuurlijk een frobelcadeau bij. Ik had een blad gemaakt met allerlei cadeautjes erop. Bv elastiekjes om flexibel te blijven, een munt voor de moeilijke vraagstukken in het leven en nog meer van die grapjes. De kinderen hebben ook nog wat gefrobelt.
En we zouden samen naar een stempeldag gaan.







Maar eerst stonden de Knotsgekke kaartendagen op het programma. Moe maar ZEER voldaan kwamen we thuis. Heb leuke spulletjes gekocht, mensen gesproken, leuke ideeen opgedaan en we hebben een workshop gezien die we graag willen doen. Al met al een geslaagde dag!

En gister hebben we een stempeldag gehad bij Creafine. We hebben 4 kaarten gemaakt met verschillende technieken en materialen. Leuk en leerzaam!

Vanavond ga ik lekker met mijn spulletjes van de beurs "spelen".

1 opmerking:

  1. Hoi , ik kwam toevallig op je blogje terecht maar vindt ehm enig , ik heb me gelijk als volger aangeklikt , groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen